Voorbereidingen! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van nicole schipper - WaarBenJij.nu Voorbereidingen! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van nicole schipper - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen!

Door: Nicole Schipper

Blijf op de hoogte en volg nicole

20 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hallo allemaal!

Hier mijn eerste berichtje, nu nog vanuit Tilburg! Ik trek er dinsdag op uit... 6 maandan naar Zuid Afrika. De reis van mijn leven!
Eindelijk is het moment van vertrek in zicht en de zenuwen beginnen nu echt te komen. Natuurlijk zitten er ook minder leuke kanten aan dit avontuur. Zoals hoe erg ik iedereen ga missen! Maar niet getreurd jullie kunnen me allemaal via deze site volgen.
Ik zal kort vertellen wat ik in het zuiden van Afrika ga doen. Ik ga naar Port elizabeth een gigantisch indrukwekkende havenstad. Studentvriendelijk en er is genoeg te beleven! Zoals jullie allemaal weten studeer ik maatschappelijk werk en dienstverlening en ga ik in het verlengde van deze studie, 6 maanden stage lopen in PE. Mijn stageinstelling genaamd FAMSA (Family and Marriage South Afrika)zal mij vele uitdagingen geven. Als jullie benieuwd zijn naar deze instelling hier de link:http://www.famsa.org.za/branches.asp

Lieve mensen alvast heel erg bedankt voor het bezoeken van mijn site en ik hoop dat jullie mij zullen blijven volgen!Laat gerust een berichtje achter dan weet ik ook hoe het met jullie gaat!

Jullie horen snel van me!
Heel veel liefs Nicole

  • 21 Januari 2008 - 17:01

    Marc:

    Lieve Schat,

    Ik wil je heel veel plezier wensen met jouw grote droom de reis naar Zuid-Afrika. Lieverd dank je wel voor alles van de afgelopen maanden, wat hebben wij een geweldige tijd gehad samen. Wat is het bijzonder om zoveel van iemand te mogen houden.

    Liefs jouw mannetje

  • 22 Januari 2008 - 21:51

    Danielle:

    Lieverd!!!!

    Je zit nu vast nog in je vliegtuig, maar ik ga je zeker volgen en ik weet precies hoe je je voelt ;) Meissie heel veel plezier en succes daar in Zuid Afrika!! Laat me weten of je goed bent aangekomen!!
    We houden contact!

    Kus daan

  • 23 Januari 2008 - 09:19

    Carlijn Bressers:

    Hee Nicole

    Super gaaf dat je nu eindelijk onderweg bent naar Zuid-Afrika! Ik vind het heel knap van je dat je dit doet, ik weet hoe het voelt om iedereen achter te laten... Maak er een onvergetelijke tijd van, ik weet zeker dat deze ervaring je heel veel gaat opleveren. Geniet!!!

    x liefs

  • 23 Januari 2008 - 19:44

    Els Coenen:

    Nicole, ik wens je een heel goede tijd in Zuid Afrika en ik hoop je daarna terug te zien. Pas goed op jezelf!
    Lieve groet,
    Els

  • 23 Januari 2008 - 22:35

    Lisette:

    Hee Nikki,

    Ik hoop dat deze reis alles is en word wat je er van hoopt. Hopelijk was de reis goed te doen en ben je nu een beetje gesetteld in je huisje.
    Ik hoop dat je ons cadeau net zo leuk vond als dat wij vonden om het te maken.

    Heel veel plezier!

    Kus Lisette

  • 25 Januari 2008 - 12:38

    Amber Schäperkötter:

    Hoi Nicole,

    Alles goed daar? Voel je je al een beetje thuis? Ik wens je veel doorzettingsvermogen toe en vergeet vooral niet te genieten van alle boeiende dingen om je heen. Veel plezier!

    Groetjes, Amber.

  • 05 Maart 2009 - 18:00

    Jeroen:

    Hoi hoi nicole wat een geweldige reis heb je gehad! jezus meid echt mooi. groetjes jeroen
    (night of the proms)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

nicole

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 1580
Totaal aantal bezoekers 16256

Voorgaande reizen:

22 Januari 2008 - 17 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: